Numerous jucători de pe platforma Steam au cumpărat jocuri pe care nu le-au jucat niciodată, un fenomen pe care dezvoltatorii de jocuri împărtășesc alături de noi.
În urmă cu puțin timp, Julien Eveillé, dezvoltatorul jocului de groază psihologică Threshold, a luat legătura cu jucătorii săi pe rețelele sociale pentru a îi îndemna să joace jocul pe care l-au cumpărat, dar nu l-au încercat niciodată. Eveillé a creat Threshold, un joc cu un concept simplu, dar bine primit de comunitatea jucătorilor, având o evaluare „foarte pozitivă” pe Steam.
Eveillé a încercat să atragă atenția jucătorilor asupra setărilor unice de dificultate ale jocului său, care se schimbă în funcție de țara de origine a jucătorului. Sfârșitul jocului este diferit în funcție de locul de unde vine jucătorul, fiind mai dificil în țări precum Statele Unite sau China, comparativ cu India, de exemplu.
Motivul pentru această schimbare constă în faptul că Threshold ia în considerare numărul de animale ucise într-o zi în țara respectivă. Cu cât o țară este mai carnivora, cu atât mai multe creaturi vor apărea la sfârșitul jocului. Eveillé a menționat că în Franța, de exemplu, sunt ucise 3 milioane de animale într-o singură zi.
Dezvoltatorul nu se miră că unii jucători nu au încercat jocul său și nu are nicio problemă cu asta. El estimează că, după postarea sa, aproximativ 10 jucători în plus au jucat jocul timp de două zile, dar este dificil de spus dacă această creștere se datorează direct apelului său.
Eveillé a subliniat că a fost mulțumit de reacția jucătorilor la setările de dificultate și că unii jucători au descoperit această caracteristică în mod independent. El a menționat că a vrut să păstreze lucrurile secrete pentru a oferi surprize plăcute în timpul jocului, dar a decis să共ize informația după ce jocul a avut un succes neașteptat.

Fii primul care comentează